sierpnia 29, 2017

Trzy, dwa, jeden...


Dzień dobry, dzień dobry. Jest to pierwszy wpis na moim starym blogu, bo wszystkie poprzednie notki usunęłam. Zmienił się adres bloga, zmienił się jego wygląd. Można powiedzieć, że zaczynam od nowa.
Tak więc witam wszystkich w moim internetowym kąciku różności, bo pisać będę w zasadzie o wszystkim. Nie chcę ograniczać się do jednej kategorii, tak jak robiłam to dotychczas, pisząc o książkach ( na blogu kingaczyta.blogspot.com).

Skromność nie pozwala mi na pisanie elaboratów na temat własnej osoby, więc będzie krótko. Nazywam się Kinga, mam 19 lat i w przyszłym roku piszę maturę. Można powiedzieć, że coraz większymi krokami wkraczam w dorosłe życie, jeszcze sama nie wiedząc, dokąd mnie pokieruje. Z głową pełną niepewności, ale też pomysłów chcę z odwagą iść przed siebie i realizować swoje marzenia.

Kocham książki i wszystko, co z nimi związane. Od czasu do czasu lubię zatracić się w jakimś serialu. Eksperymenty w kuchni? Wysiłek fizyczny? Babskie przyjemności? Lubię to! A poza tym dbam o swoje szare komórki i stale się uczę np. języków obcych. Na chwilę obecną języka angielskiego, bo to taka podstawa, a od niedawna, gdy czas pozwala, także czeskiego.

Dobrze, to tyle tytułem wstępu. A po więcej zapraszam już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W codzienność , Blogger