sierpnia 29, 2017

Promocja w Rossmannie -49% - co kupiłam?

Do jutra (30.08.17) ostatnia szansa na zakupy z rabatem -49% w Rossmannie.
 Promocja obejmuje:

  • odżywki do włosów (maski i odżywki do włosów, olejki, serum)
  • maseczki do twarzy 
  • ochronne pomadki do ust 
  • produkty do pielęgnacji ciała 
  • odżywki do paznokci
Rabat wynosi aż 49% przy zakupie co najmniej dwóch różnych produktów z kategorii objętych promocją. Rabat -49% dotyczy posiadaczy aplikacji mobilnej Rossmann, a dla tych, którzy jej nie posiadają -40%. Więc się opłaca!

U mnie zakupy skromne - postawiłam na dwa sprawdzone produkty i jedną nowość. O dziwo, w moim Rossmannie tłumów nie było, braków w asortymencie także.

promocja Rossmann|zakupy Rossmann

Schwarzkopf, Essence Ultime, Amber & Oil+ Anti-Breakage

Kupiona z myślą o nadchodzących chłodniejszych dniach. Myślę, że będzie ładnie dociążała i wygładzała włosy i uchroni przed puchem. Taką mam nadzieję!

Isana - olejek zabezpieczający końcówki

To moje drugie opakowanie. Produkt świetnie spełnia swoją rolę, chroni końcówki przed rozdwajaniem, nie obciąża moich cienkich włosów, wygładza,

Isana Med - balsam do ciała z 10% mocznikiem 

Chociaż jest gęsty i długo się wchłania, pozostawiając na skórze film, to świetnie nawilża i koi podrażnioną skórę. Na chłodniejsze dni idealny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W codzienność , Blogger