września 12, 2017

Dove Restoring Ritual szampon i odżywka do włosów do włosów z olejem kokosowym i kurkumą

Dzisiaj kilka słów na temat dosyć nowej serii produktów do pielęgnacji włosów firmy Dove - Restoring Ritual z olejem kokosowym i kurkumą.



Dove Restoring Ritual szampon i odżywka do włosów do włosów z olejem kokosowym i kurkumą

Szampon

Generalnie nie jestem fanką kremowych szamponów, bo często przeciążają moje włosy i nie mogę używać ich w codziennej pielęgnacji. Podobnie jest i z tym produktem. Stosuję go raz na jakiś czas, zwłaszcza gdy zależy mi na większym wygładzeniu włosów. Wtedy sprawdza się nieźle. Aczkolwiek moje cienkie włosy trochę szybciej wyglądają na nieświeże. Jednak coś za coś.

Szampon pięknie pachnie, jest kremowy i bardzo dobrze się pieni. Nie plącze włosów i gdy zdarzyło mi się nie użyć po nim odżywki, to bez problemu je rozczesałam.

Odżywka 

Odżywka zdecydowanie zdobyła moje serce jako produkt do codziennego stosowania. Moje włosy świetnie się po niej rozczesują, nie są obciążone, ale całkiem ładnie wygładzone i pięknie pachną, bo zapach kokosa utrzymuje się całkiem długo. Nie stosowałam jej nigdy na dłużej niż 5 minut, bo od tego mam maseczki, ale jako odżywka na co dzień jest idealna. Zdecydowanie wypróbuję inne warianty.

Składy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W codzienność , Blogger