października 04, 2017

Makaron orkiszowy z brokułami, masłem orzechowym i sezamem

Dotychczas masło orzechowe jadłam tylko na słodko, ale postanowiłam spróbować go też w wersji na wytrawnie. Nie sądziłam, że to może tak cudownie smakować!

Makaron orkiszowy z brokułami, masłem orzechowym i sezamem


Jak zrobić makaron orkiszowy z brokułami, masłem orzechowym i sezamem

Składniki:

  • makaron orkiszowy ok.100g
  • brokuły (u mnie mrożone) - 5 różyczek
  • łyżka prażonego białego sezamu
  • czubata łyżka masła orzechowego 
  • sos sojowy - 1 łyżka

Przygotowanie:

Makaron i brokuły ugotować al dente. Sezam wyprażyć na suchej patelni. Do masła orzechowego dodać na oko ciepłej wody i sosu sojowego i wymieszać aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Wszystkie składniki połączyć. Smacznego!

Przepis jest banalnie prosty, a danie po prostu zachwyciło mnie smakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W codzienność , Blogger